Hai cu mine în Japonia

Vrei să descoperi o nouă cultură și civilizație?

Japonia este o destinație cu totul specială și merita ca experiența ta să fie completă.

Țara Soarelui Răsare

Un program complex, personalizat, dedicat descoperirii vieţii de zi cu zi a poporului japonez si a  unora dintre cele mai cunoscute puncte turistice ale Japoniei, cea mai dezvoltată civilizaţie a lumii.

Cu Alexandra in Japonia
er_02326

Vrei în Japonia?

Te pot sprijini în pregătirea și personalizarea călătoriei tale în Țara Soarelui Răsare și, dacă dorești, te pot chiar însoți. Pentru mai multe detalii îmi poți scrie.

Ai nevoie de pașaport permanent valabil cel puţin 6 luni în momentul plecării

> formular înregistrare

• A fost prima excursie pe care am facut-o atat de departe de casa, si cu siguranta una din cele mai frumoase de pana acum din viata mea. Am fost absolut fascinata de tot ce se intampla in jurul meu si acest lucru s-a datorat in mare parte Alexandrei si capacitatii ei de a organiza cursiv si coerent activitatile pe care le-am avut. Spun asta pentru ca in 10 zile am reusit sa vedem cele mai frumoase si pline de istorie locatii din 4 orase, avand indeajuns de mult timp si pentru cumparaturi, explorat indiviual si relax. Pentru mine lucrul asta a contat extraordinar de mult, in contextul in care decat sa fiu constant pe fuga intr-o vacanta ca sa vad cat mai multe obiective, prefer sa nu ma duc deloc. Fiind intr-un loc atat de diferit si indepartat, Alexandra a reusit sa ne faca pe toti sa ne simtim in siguranta. A fost mereu pusa la punct cu fiecare detaliu al excursiei, luand in considerare si posibilitatea situatiilor neprevazute, si, foarte important, a fost apropiata de noi, iar asta a facut-o sa fie foarte simpatizata de grup si prima persoana de contact in momentul in care aparea o problema. Ma bucur enorm de mult ca am avut oportunitatea sa am parte de prima mea experienta in Japonia sub organizarea Alexandrei, pentru ca a facut-o cu adevarat speciala!

S.M.
  • Excursia familiei noastre in Japonia a fost mai degrabă dorinta fetelor noastre, adolescente pasionate de cultura japoneză. Aceasta pasiune a lor a fost încurajată și dezvoltată începând de acum mulți ani , de când au mers prima dată la cursurile organizate de Alexandra. Alexandra a îmbrățișat ideea fiicele noastre si au conceput împreună un program adaptat dorințelor lor în special dar și ale noastre si astfel am plecat împreună în Japonia , pentru 12 zile . Am vizitat Tokio , unde am petrecut si trecerea dintre ani si am plecat spre Kyoto , cu o oprire si vizită a orașului Osaka. Din Kyoto am plecat la Nara- o experiență de neuitat iar de ziua mea , am vizitat Fushimi Inari cu cele 10.000 de porti portocalii si ne-am petrecut după amiaza, admirând Templul Kiyomizu-dera (Templul Apei Pure) . Întregul nostru program a fost presărat de vizite în locuri în care fiicele noastre si-au dorit să ajungă, unde ne-am dorit si noi sa ajungem si unde ne-a recomandat Alexandra, cu sinceritate , să mergem, la o primă vizită în această minunată țară și ne-a informat pe tot parcursul călătoriei despre cultura , tradițiile si obiceiurile japonezilor. Va recomand cu drag, sa descoperiti Japonia, împreună cu Alexandra.🌸